Česko-slovenské satelitné platformy Skylink a CS Link doposiaľ poskytovali všetky služby spojené s príjmom satelitnej televízie bezplatne. Poplatky se týkali iba tých zákazníkov, ktorí využívali platené televízne programy. Aby sme pri rastúcich nákladoch boli schopní i naďalej udržať súčasnú úroveň našich služieb, zavádzame s účinnosťou od 1. 9. 2012 jednotný Servisný poplatok.
Servisný poplatok pokrýva náklady na prevádzku, administráciu, technické zabezpečenie a podporu poskytovania služieb satelitnej televízie CS Link/Skylink vrátane prevádzky zákazníckeho servisu. Servisný poplatok nesúvisí so zvolenou programovou ponukou a vzťahuje sa na všetkých užívateľov služieb Skylink a CS Link.
Výška servisného poplatku
Výška Servisného poplatku predstavuje 1,20 EUR na mesiac, resp. 14,40 EUR na rok, za každú prístupovú kartu Skylink a CS Link Prístupové karty, za ktoré nebude Servisný poplatok uhradený, nebude možné ďalej používať pre príjem žiadnych kódovaných programov, teda ani pre neplatenú ponuku.
Servisný poplatok bude automaticky zahrnutý do ceny platených balíčkov Skylink a CS Link, nie je teda nutné platiť ho zvlášť. Cena platených balíčkov sa nemení.
Komu a kedy vzniká povinnosť platiť Servisný poplatok
- Pre karty registrované pred 1. 9. 2012 je Servisný poplatok nutné platiť až po uplynutí 24 mesiacov od dátumu registrácie karty*.
- Pre karty registrované 1. 9. 2012 a neskôr sa Servisný poplatok platí až po uplynutí 12 mesiacov od dátumu registrácie*.
*Obe podmienky sa vzťahujú aj na karty Skylink VÝMENA.
Čo sa stane, keď Servisný poplatok neuhradím?Odpoveď:
Na karte, na ktorej nebude uhradený Servisný poplatok, bude zablokovaný príjem všetkých kódovaných programov. Výnimkou budú karty, na ktorých bude predplatená ktorákoľvek z platených služieb, a ďalej karty, od ktorých registrácie ubehlo menej ako 12 mesiacov (resp. 24 mesiacov u kariet registrovaných pred 31/8/2012).
Mám doma viac kariet – musím platiť Servisný poplatok za každú kartu?Odpoveď:
Áno, Servisný poplatok sa hradí za každú kartu, nie za užívateľa. Výnimkou je karta NEXT, u ktorej je Servisný poplatok zahrnutý v cene služby, zvlášť sa preto neplatí.
Mám na jednej karte v domácnosti platenú programovú ponuku a na ostatných balík GRATIS. Musím platiť aj napriek tomu servisný poplatok za všetky karty?Odpoveď:
Áno, Servisný poplatok sa hradí za každú kartu, nie za užívateľa. Výnimkou sú karty NEXT a karty, na ktorých je aktuálne predplatená ktorákoľvek platená služba.
Čo sa stane, keď Servisný poplatok neuhradím?Odpoveď:
Na karte, na ktorej nebude uhradený Servisný poplatok, bude zablokovaný príjem všetkých kódovaných programov. Výnimkou budú karty, na ktorých bude predplatená ktorákoľvek z platených služieb, a ďalej karty, od ktorých registrácie ubehlo menej ako 12 mesiacov (resp. 24 mesiacov u kariet registrovaných pred 31/8/2012).
Mám doma viac kariet – musím platiť Servisný poplatok za každú kartu?Odpoveď:
Áno, Servisný poplatok sa hradí za každú kartu, nie za užívateľa. Výnimkou je karta NEXT, u ktorej je Servisný poplatok zahrnutý v cene služby, zvlášť sa preto neplatí.
Mám na jednej karte v domácnosti platenú programovú ponuku a na ostatných balík GRATIS. Musím platiť aj napriek tomu servisný poplatok za všetky karty?Odpoveď:
Áno, Servisný poplatok sa hradí za každú kartu, nie za užívateľa. Výnimkou sú karty NEXT a karty, na ktorých je aktuálne predplatená ktorákoľvek platená služba.
Dobry den, ked som kartu kupoval, bola zaplatena ako karta vecna, cize uz viac sa nemuselo za nic platit. Su tam zakladne programy, ktore mi stacily. Ktory k...t vymyslel toto zlucenie s inou spolocnostou a tym musi pristupit na nove obchodne podmienky-samozrejme platene. Myslim si, ked kupujem kartu s vedomim, ze uz nemusim dalej platit, tak tie podmienky sa mali dodrzat, alebo ludom co s tymto nesuhlasia vratit za kartu peniaze, alebo to bolo dopredu planovane, ako nalakat ludi a potom od nich tahat peniaze, ako to robia pani poslanci-najskor naslubujeme, zvolte nas a potom zvysime poplatky,dane. Kto to vsetko tak krasne planuje a ojebava ludi?
OdpovedaťOdstrániť